TEKNİK İSG 2018 yılında İstanbul’da kurulmuştur. İş sağlığı ve güvenliği alanında muayene, teknik ölçüm faaliyetlerini yürütmektedir. TEKNİK İSG, her sektörden lider kuruluşlara iş sağlığı ve güvenliği alanında hizmet vermiş ve bu doğrultuda hedefleri çerçevesinde ilerlemeye devam eden, ülkemizde bu alanda söz sahibi olan bir kuruluştur.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YAKLAŞIMIMIZ
İş sağlığı ve güvenliği evrensel insan haklarının bir gereğidir. Bu bağlamda iş sağlığı ve güvenliği, insanların ve toplumların yaşam standartlarının en üst düzeye çıkmasında çok önemli bir yere sahiptir. En gelişmiş toplumların, çalışanlarının sağlık ve güvenliğine en çok önem veren toplumlar olduğu gerçeği zaten karşımızdadır. Bu konuda TEKNİK İSG çalışanları olarak kendimizi öncelikle gönüllülük esasına uygun çalışan insanlar olarak konumlandırmayı uygun buluyoruz. Bu durumda bize düşen, ülkemizde bu alanda yaşanan maddi manevi kayıpların azaltılması ve tamamen önlenmesi için iş sağlığı ve güvenliği konusunun öneminin daha iyi anlaşılmasını sağlamak ve bu konudaki gelişmelere teknik birikimimizle katkıda bulunmaktır. Teknik İSG bu perspektif dahilinde tüm müşterilerine en iyi ,en kapsamlı ve kaliteli hizmeti, zamanında vererek sektöründeki farklılığını daima göstermekten gurur duyacaktır.
Kalite Politikası
TS EN ISO/IEC 17025
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17025 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL MÜHENDİSLİK HİZM. VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimî kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle iş birliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Firmamız bünyesinde; yönetmelik ve yasalara uygun olarak kurduğumuz sistemimiz, uzman kadrosu ve ekip ruhu ile vereceği ölçüm hizmetlerinde tarafsız, doğru, amacına uygun ve en kısa zamanda bitirme garantisiyle sürekli olarak hizmet alanını geliştirmek, kurumsal kimliği konusunda öncü olmayı sektörün sürdürülebilir gelişmesindeki yerimizin tüm kamuoyunun takdir ve kabulünü kazanarak, vurgulanmasını vizyon edinmiştir.
Kalite Politikası
TS EN ISO/IEC 17020
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17020 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL, MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Muayene ve laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimi kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle işbirliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Firmamız bünyesinde; yönetmelik ve yasalara uygun olarak kurduğumuz sistemimiz, uzman kadrosu ve ekip ruhu ile vereceği ölçüm hizmetlerinde tarafsız, doğru, amacına uygun ve en kısa zamanda bitirme garantisiyle sürekli olarak hizmet alanını geliştirmek, kurumsal kimliği konusunda öncü olmayı sektörün sürdürülebilir gelişmesindeki yerimizin tüm kamuoyunun takdir ve kabulünü kazanarak, vurgulanmasını vizyon edinmiştir.
KALİTE POLİTİKASI
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17020 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL, MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Muayene ve laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimi kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle işbirliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17025 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL MÜHENDİSLİK HİZM. VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimî kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle iş birliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Firmamız bünyesinde; yönetmelik ve yasalara uygun olarak kurduğumuz sistemimiz, uzman kadrosu ve ekip ruhu ile vereceği ölçüm hizmetlerinde tarafsız, doğru, amacına uygun ve en kısa zamanda bitirme garantisiyle sürekli olarak hizmet alanını geliştirmek, kurumsal kimliği konusunda öncü olmayı sektörün sürdürülebilir gelişmesindeki yerimizin tüm kamuoyunun takdir ve kabulünü kazanarak, vurgulanmasını vizyon edinmiştir.
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17025 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL MÜHENDİSLİK HİZM. VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimî kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle iş birliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Firmamız bünyesinde; yönetmelik ve yasalara uygun olarak kurduğumuz sistemimiz, uzman kadrosu ve ekip ruhu ile vereceği ölçüm hizmetlerinde tarafsız, doğru, amacına uygun ve en kısa zamanda bitirme garantisiyle sürekli olarak hizmet alanını geliştirmek, kurumsal kimliği konusunda öncü olmayı sektörün sürdürülebilir gelişmesindeki yerimizin tüm kamuoyunun takdir ve kabulünü kazanarak, vurgulanmasını vizyon edinmiştir.
Kalite Yönetimi
Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17025 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.
Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık
TEKNİK İSG PERİYODİK KONTROL MÜHENDİSLİK HİZM. VE ÇEVRE LABORATUVARI LTD. ŞTİ. tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esastır. Laboratuvar personeli çalışmalarında dürüstlüğe olan güveni azaltacak herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir.
Sistemlerin Yönetimi
Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Kalitemizi daimî kılmak için personelimizin eğitimine öncelik vermek, müşterilerimizle iş birliği içerisinde sürekli iyileşmek önceliğimizdir.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Misyonumuz
İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili sahip olduğumuz mühendislik ve uzmanlık alanlarımız ile ilgili müşterilerimizin talep ve beklentilerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışıyla karşılamak için varız.
Vizyonumuz
2030 yılında İş Sağlığı ve Güvenliği alanında mühendislik ve uzmanlık alanlarımızla ilgili olarak tercih edilen, tavsiye edilen güvenilir bir kuruluş olmaktır.
Firmamız bünyesinde; yönetmelik ve yasalara uygun olarak kurduğumuz sistemimiz, uzman kadrosu ve ekip ruhu ile vereceği ölçüm hizmetlerinde tarafsız, doğru, amacına uygun ve en kısa zamanda bitirme garantisiyle sürekli olarak hizmet alanını geliştirmek, kurumsal kimliği konusunda öncü olmayı sektörün sürdürülebilir gelişmesindeki yerimizin tüm kamuoyunun takdir ve kabulünü kazanarak, vurgulanmasını vizyon edinmiştir.